تاریخ : پنجشنبه, ۱۱ دی , ۱۳۴۸ Monday, 16 September , 2024
0

بیش از ۱۸۰۰ کیلو مواد غذایی فاسد در اندیمشک معدوم شد

  • کد خبر : 2624
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۴۰
بیش از ۱۸۰۰ کیلو مواد غذایی فاسد در اندیمشک معدوم شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، از معدوم سازی بیش از ۱۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در این شهرستان، خبر داد.

بازدیدها: 1

دکتر احمد مجیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک :

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، از معدوم سازی بیش از ۱۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ، دکتر احمد مجیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اندیمشک از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، بیش از ۱۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد فاسد و غیرمجاز جمع آوری و معدوم سازی شده است.

وی افزود: این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع مواد خوراکی مانند شیرینی و کیک، پنیر پیتزا، پفک و چیپس و غیره …بوده است.

دکتر مجیدی ، حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی برشمرد و از برخورد جدی، قاطع و قانونی با واحد‌های صنفی متخلف، خبر داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: این حجم از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته با حضور مسئولان بهداشت محیط مرکز بهداشت و مسئواین مربوطه شهرستان معدوم سازی شد.

در پایان دکتر مجیدی به شهروندان توصیه کرد ، تا در هنگام خرید، به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی‌ها توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه بسته بندی تاریخ مصرف گذشته یا غیرمجاز، مراتب را در تماس با شماره ۱۹۰گزارش دهند تا همکاران ما ضمن بازدید با افراد متخلف برخورد قانونی نمایند.

لینک کوتاه : http://dezonlin.ir/?p=2624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.