تاریخ : پنجشنبه, ۱۱ دی , ۱۳۴۸ Monday, 16 September , 2024
5

گام نخست شهرک شیلاتی اندیمشک به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 2599
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

بازدیدها: 0 دزفول – ایرنا – مدیر اجرایی شهرک شیلاتی اندیمشک گفت: گام نخست شهرک شیلاتی این شهرستان شامل سه حوضچه به مساحت ۷.۵ هکتار به بهره برداری رسید و وارد مدار تولید شد. مسعود محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شهرک شیلاتی اندیمشک را یکی از شهرک‌های بزرگ شیلاتی […]

بازدیدها: 0

گام نخست شهرک شیلاتی اندیمشک به بهره برداری رسید

دزفول – ایرنا – مدیر اجرایی شهرک شیلاتی اندیمشک گفت: گام نخست شهرک شیلاتی این شهرستان شامل سه حوضچه به مساحت ۷.۵ هکتار به بهره برداری رسید و وارد مدار تولید شد.

مسعود محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شهرک شیلاتی اندیمشک را یکی از شهرک‌های بزرگ شیلاتی در کشور دانست و بیان کرد: گام نخست این شهرک شامل تولید چهار نوع ماهی گرمابی با رهاسازی ۳۳ هزار بچه ماهی وارد مدار تولید قرار گرفت.

وی با پیش بینی تولید ۶۰ هزار تن ماهی از حوضچه‌های پرورش ماهیان گرمابی افزود: مرحله دوم این طرح با مساحت سه هکتار دارای ۱۸۰ استخر برای پرورش ماهیان سردآبی است که زیرساخت لازم تکمیل و ماهی ریزی در یک هکتار از این استخرها نیز از آبان امسال و با کاهش دمای هوا برای نخستین بار در خوزستان به صورت آزمایشی انجام می‌شود.

مدیر اجرایی شهرک شیلاتی اندیمشک بیان کرد: مرحله سوم شهرک شیلاتی اندیمشک به تولید ماهیان خاویاری اختصاص دارد که برنامه ریزی برای احداث استخرهای مورد نیاز این مرحله نیز در حال انجام است و امیدواریم این استخرها سال آینده به بهره برداری برسند.

محمدی با بیان اینکه شهرک شیلاتی اندیمشک دارای ۲ بخش تولید انواع ماهیان گرمابی، سرمابی و خاویاری و همچنین بخش فرآوری، بسته بندی و ایجاد زیرساخت‌های صادراتی است، گفت: بخش تولید آبزیان این شهرک تا سال آینده و بهره برداری از استخرهای پرورش خاویار تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: مذاکره‌های گسترده‌ای برای جذب سرمایه گذار خارجی برای ایجاد صنایع بسته بندی، فرآوری و زیرساخت‌های صادراتی در این شهرک شیلاتی انجام شده و تفاهم نامه‌هایی نیز به امضا رسیده است که اجرایی شدن این تفاهم نامه می‌تواند موجب ارتقای چشمگیر ظرفیت‌های تولید و اشتغال منطقه شود.

لینک کوتاه : http://dezonlin.ir/?p=2599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.