تاریخ : پنجشنبه, ۱۱ دی , ۱۳۴۸ Saturday, 27 April , 2024
2

آب گرفتگی تمام نقاط دزفول برطرف شد

  • کد خبر : 217
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۱۳
آب گرفتگی تمام نقاط دزفول برطرف شد

رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: آب گرفتگی در تمام نقاط این شهر با مشارکت تمام تیم‌های شهرداری دزفول برطرف شد و هم اکنون وضعیت دزفول به شرایط عادی بازگشته است.

بازدیدها: 0

آب گرفتگی تمام نقاط دزفول برطرف شد

دزفول – ایرنا – رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: آب گرفتگی در تمام نقاط این شهر با مشارکت تمام تیم‌های شهرداری دزفول برطرف شد و هم اکنون وضعیت دزفول به شرایط عادی بازگشته است.

سید باقر موسوی فخر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هم اکنون هیچ نقطه آب گرفتگی در سطح معابر و خیابان‌های شهر دزفول وجود ندارد و تیم‌های عملیاتی شهرداری مشغول انجام ایمن سازی رفع خطر از برخی مناطق گزارش شده هستند.

وی افزود: تمام نیروهای عملیاتی، ماشین آلات و ظرفیت‌های شهرداری دزفول و سازمان‌های تابعه آن برای به حداقل رسیدن مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر به کار گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: بیش از ۳۰۰ نیروی عملیاتی به همراه مدیران، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری دزفول در عملیات رفع آب گرفتگی معابر دزفول مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: شرایط دزفول با فروکش‌کردن بارش‌ها و تخلیه آب از خیابان‌ها به حالت عادی برگشته است و در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه در سطح معابر این شهر وجود ندارد.

موسوی فخر با اشاره به بازدیدهای میدانی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دزفول اظهارکرد: مناطق مختلفی از دزفول از جمله انتهای بلوار خیبر، آفرینش جنوبی، خیابان اصلی کوی حافظ، میدان موشک، بلوار ولی عصر(عج) و تقاطع پیام آوران و ملاصدرا در پی بارندگی‌های پرحجم بامداد امروز دچار آب گرفتگی شدند که به سرعت این آب گرفتگی‌ها برطرف شد.

آب گرفتگی تمام نقاط دزفول برطرف شد

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه حجم آب آورد باران بسیار بیشتر از ظرفیت زهکش‌ها و سیستم دفع آب‌های سطحی دزفول بود، گفت: با فروکش کردن بارندگی‌ها طی چند ساعت اخیر، تخلیه آب معابر در این شهر سرعت گرفت و هم اکنون شرایط دزفول به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: هم اکنون شهردار به همراه تیم‌های عملیاتی برای رفع خطر از ساباط میرزاکیان در محل این ساباط حضور دارند ضمن اینکه تیم‌های مختلف در حال گشت زنی در سطح شهر برای شناسایی و ایمن سازی مناطق مختلف هستند.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برای ۲ استان لرستان و خوزستان هشدار بارش باران و وزش باد شدید صادر کرده بود؛ در همین راستا ستادهای بحران استان‌ها و شهرستان‌ها در این ۲ استان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

بارندگی‌های این سامانه بارشی از بامداد امروز دوشنبه در تمام خوزستان به ویژه دزفول آغاز شد و به دلیل حجم و پیوستگی چند ساعته این بارش‌ها آب گرفتگی‌های گسترده‌ای در سطح معابر دزفول رقم خورد.

تیم‌های امدادی و عملیاتی دزفول که طی ۲ روز گذشته در آماده باش کامل قرار دارند از همان ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز به صورت میدانی در خیابان مشغول رفع آب گرفتگی، بازکردن مسیرهای تردد خودرو و امدادرسانی بودند که با اقدام های گسترده انجام شده بخش زیادی از این آب گرفتگی‌ها در همان ساعات ابتدایی برطرف شد.

طی بارندگی بامداد دوشنبه بیش از ۶۰ میلیمتر بارندگی در دزفول ثبت شد.

لینک کوتاه : http://dezonlin.ir/?p=217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.