تاریخ : پنجشنبه, ۱۱ دی , ۱۳۴۸ Thursday, 9 May , 2024
3

مسابقات کشتی دانش آموزی در باغملک

  • کد خبر : 156
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

بازدیدها: 0 ط مسابقات کشتی دانش آموزی در سالن کشتی هنرستان خوارزمی باغملک برگزار شد کد خبر: ۹۵۵۲۱۸۲ | ۱۵ آبان ۱۴۰۲ – ۲۰:۰۴ به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان به همت مدیر هنرستان فنی و حرفه ای خوارزمی ، هیات کشتی و کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش باغملک یک دوره مسابقات کشتی […]

بازدیدها: 0

ط
مسابقات کشتی دانش آموزی در سالن کشتی هنرستان خوارزمی باغملک برگزار شد
کد خبر: ۹۵۵۲۱۸۲

|

۱۵ آبان ۱۴۰۲ – ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان به همت مدیر هنرستان فنی و حرفه ای خوارزمی ، هیات کشتی و کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش باغملک یک دوره مسابقات کشتی دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.

پیش از ظهر یکشنبه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز دانش آموز  مسابقات کشتی آزاد رده سنی نونهالان و نوجوانان در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم با حضور صداقتی مدیر آموزش و پرورش، پیکارزاده کارشناس ارزیابی عملکرد ، راغبانی کارشناس مسئول متوسطه دوم ، ولی زاده کارشناس تربیت بدنی و سلامت و رحیمی مسئول هیات کشتی در سالن کشتی هنرستان فنی و حرفه ای خوارزمی برگزار شد.

صداقتی مدیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن خوش‌آمد به میهمانان، ورزشکاران دانش‌آموز و مربیانشان و ضمن قدردانی از عواملی که سبب برگزاری این مسابقات شدند، گفت: ورزش سالم می‌تواند جامعه‌ای سالم بسازد و نوجوانان می‌توانند آینده‌ساز ورزش باشند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شادی و نشاط بین دانش‌آموزان نونهال و نوجوان در مقاطع تحصیلی اول و دوم است.

قابل ذکر است این مسابقات با شرکت ۵۰ کشتی‌گیر در ۶ وزن برگزار شد که در پایان به نفرات اول تا سوم هر وزن جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

لینک کوتاه : http://dezonlin.ir/?p=156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.